tisdag, september 21, 2010

Snorunge


Jahapp, så fick jag den då. Höstens förkylning. T har varit lite småkrasslig ett tag men det var nog faktiskt mamma som smittade mig i helgen. Jag känner mig helt tjock i huvudet, har lite feber, näsan rinner och hostan börjar göra sig påmind. Blä för att vara sjuk! Jag blir stressad av att inte orka plugga samtidigt som jag måste få vara sjuk och ta det lugnt så att jag blir bra igen. Blir så arg för jag tyckte jag kommit igång med träningen och jag hade värsta braiga pluggplanen för denna veckan.

Ska sova/vila hela dagen imorgon så att jag i alla fall orkar gå på seminariet på torsdag.

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Förlåt om jag har smittat dig men jag tror inte att det kan komma så fort. Det finns så många virus runt omkring oss. Krya på Dig! Snuviga kramar Mamsen