onsdag, september 08, 2010

Besviken

Jag trodde verkligen att den här sista terminen skulle bli sååå bra och rolig och jag var motiverad och allt. Och nu är jag bara less. Vi som läser sva 3:an på lärarprogrammet är inte många men ska det vara en ursäkt för att skyffla runt oss som de vill? Vi har inte fått något schema från vår kursansvariga i Sva3, men vi har fått ett schema i den kursen vi ska läsa tillsammans med svenska 3. Det vi gör med svenska 3 gör de i sva 3 på halvfart så det är osäkert om vi ska läsa  med dem överhuvudtaget. Idag sa G (läraren i den kombinerade sva3/svenska 3-kursen) att vi ska skriva C-uppsats, men kursansvariga för sva3 har fortfarande inte sagt nåt så vi är fortfarande osäkra. Till nästa vecka ska vi skriva ett PM om vad vi har tänkt med vår c-uppsats. Jamen vi vet ju inte ens om vi ska skriva en c-uppsats!!! Jag blir nervös och mår dåligt av detta ostrukturerade sätt!! Jag behöver konsekvens, struktur och organisation. Eftersom vi inte vet någonting om någonting kan man ju inte heller förbereda sig...otroligt frustrerande.

Ska snacka/plugga med E imorgon. Det behövs...

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hoppas verkligen att det blir bättre så du får en lärorik och intressant sista termin! Kramar Mamsen

Jossan sa...Best Blogger Tips

Kårkontakt?