söndag, maj 31, 2009

Sommarhelg

Jag åkte från stan till föräldrarnas hus i lördags förmiddag. Pappa var i Hälsingland så jag, syrran och mamma hade tjejhelg. Syrran lagade italiensk buffé, mamma städade och jag hjälpte till där jag behövdes. Maten var supergod och vi hade så trevligt!

Världens bästa mamma och syrra

Jag och mamma hann även gå en sväng på kanalbanken. Jag saknar verkligen att ha kanalen runt knuten. Gräsmattorna i Ryd har inget att komma med i jämförelse! Sover alltid så himla bra hemhemma, känner mig väl trygg där.

Inget kort på kanalen men utsikten mot Roxen är inte helt fel den heller

Hittade en fin och tänkvärd dikt i Corren,

(klicka på bilden för att se texten bättre)

Slutet på den här veckan behövdes för att jag inte skulle bryta ihop totalt. Trots allt elände som har hänt är jag så himla lycklig! Underbar familj, fantastiska vänner och såklart en helt otrolig pojkvän som alltid finns vid min sida! Älskar er alla!

0 kommentarer: