söndag, maj 17, 2009

SOF 2009

Vilken helg det har varit! Fantastiskt jättekul, massa dans, musik och härliga vänner!

I torsdags hade vi genrep med killarna och sen gick allihopa hem till oss och hade vodkaprovning. Vi införde "tjejmått". Vi gick i samlad tropp till Folkets Park för orkestersittningen och kravall. Hade jättekul hela kvällen men jag var supertrött redan vid 23 så jag var hemma strax efter midnatt!

RW och jag gräsmyste

Fredagen började med sovmorgon, himla skönt! På eftermiddagen satt vi i gräset utanför parken och sjöng och hade mysigt. På kvällen hade vi våra sjungningar och allt gick jättebra! Natascha dog som hon skulle ;) Sen hade vi dejter med bakluckan hela kvällen...;)

Lånade Jens hatt och saxofon

På lördagens stadssjungning fick de andra klara utan mig, IBS:en gjorde sig påmind :( Åkte ner till stan och kollade på Kårtegen med Hanna och company :) Hem och fräscha upp sig och sen iväg till SOF-området. Mys i solen och sjungningar på kvällen :) Vi såg knappt någon annan orkester utan nöjde oss med våra egna röster! Blev mycket Disney-låtar :)
Insåg på natten vilka fantastiska hjältar till vänner jag och Tor har....TACK för hjälpen Hanna, Marcus och Fredrik! Ni är guld!

Helgen har som sagt varit helt fantastisk och jag tror att love is in the air...och då menar jag inte bara mig och Tor :)

Tack alla gossar och töser och alla fina vänner :)

Finns fler bilder från helgen hos Barzo

2 kommentarer:

CarolineSofia sa...Best Blogger Tips

Åh så kul vi har haft stumpan!!! Jag och Bomben tycker att vi ska dra på Stork nästa år. Vad sägs om det? <3<3<3<3<3<3<3

Puss Barzo

Maria sa...Best Blogger Tips

Tack du :) Blev inte så mkt städning heller. Verkar som ni har haft kul på SOF :) Tänkte försöka åka ner till Linkan nån gång i sommar. Gunilla har ju köpt hus o allt så måste ju spana in det. Får se om jag får med mig Jocke oxå. Vi måste absolut försöka ses då! Kram!