fredag, maj 01, 2009

Förändringar på gång

Valborg var mysigt! Började med SOF's startfest, kollade brasa och frös i Folkets Park och avslutade kvällen hemma hos oss i värmen. Helnajs! Var inte den piggaste laxen i morse och kom således inte iväg till skolan. Skäms på mig!

Nu är det maj och sommaren närmar sig med stormsteg. Om det går som jag vill kommer inte den här sommaren att bli som jag är van vid. Vill inte berätta för mycket eftersom jag är rädd att jag ska "jinxa" det hela men ni får hålla tummarna för mig på torsdag, tack! :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Mamsen håller tummarna ordentligt!
Kramar och tack för att du fixade konsertbiljetterna

starsailor sa...Best Blogger Tips

Jag kan gissa mig till vad det handlar om och jag är övertygad om att du kommer kicka ass!!Jag ska hålla både fingrar och tår på torsdag!!Puss