måndag, maj 04, 2009

En veckas VFU kvar

Idag är det precis en vecka kvar av min VFU inom Svenska som andraspråk. Nästa måndag ska jag först ha prov och sedan fika med "min klass". De måste ju få någon slags belöning för att de har stått ut med mig ;) Förutom att jag varit sjuk så mycket har den här VFU-perioden varit otroligt givande och intressant! Jag har varit helt slut när jag kommit hem på eftermiddagarna eftersom det är så mycket som händer. Idag uppstod vissa jobbiga situationer och det är många tankar som snurrar i min skalle just nu. Hur ska jag klara av att ta allt det ansvar som läggs på en lärare i skolan idag?

När jag inte är på VFU är det handledning och andra möten om uppsatsen. Vi går sakta men säkert framåt!

Om det inte är VFU eller uppsats så är det bara att öva låtar till konserten som vi har på lördag eller att öva danser och sånger till SOF.

Och någonstans däremellan ska jag hinna med min sambo och vår lägenhet! Tycker lite synd om T...men efter helgen ska jag försöka ägna mig lite mer åt honom! :)

2 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Tack! Klänningen är inhandlad på MQ men kostade bara 299:-:)
Krya på dig!

starsailor sa...Best Blogger Tips

kommer fixa det utan problem gumman!Är det nån som grejjar det är så är det du!!