torsdag, maj 21, 2009

Mycket gjort på en ledig dag!

Dagen började med den stora turen på Tornby! Köpte sushiporslin, mjölkskummare, fönsterskrapa och diverse annat nödvändigt på IKEA, krukor och trädgårdssaker på Plantagen och mat på Willy's. Vi käkade lunch på Chili på Ikanohuset och gick även en sväng i varuhuset, men jag hittade inget skoj :( Bra för min plånbok kanske ;)

Vårt snygga sushiporslin

När vi kom hem monterade T hjulen på soffbordet medan jag planterade om en massa växter. Jag har verkligen inte gröna fingrar men det verkar omöjligt att misslyckas med Elefantöra :)

T är handyman

Jag är trädgårdsmästare

Omplanterat/planterat

Om bara några minuter kommer Lenin och Arwen på besök :) Ska bli hur mysigt som helst!

1 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Arwen vill ha mera sås!