måndag, april 06, 2009

Za Lenina!

I helgen kom jag på att jag behöver en ny svart bikiniBH så jag planerade att åka ner på stan idag, måndag, och social som jag är hörde jag av mig till Lenin om hon ville följa med :) Två flugor i en smäll så att säga. Det blev en jättemysig dag! Tur att Lenin var med annars hade jag glömt det jag åkte ner på stan för ;)
Köpte bland annat jeansleggings på Gina, reseförpackningar med bodylotion och duschcréme på Apoteket, lite smink på Åhléns, armband och solglasögon på Lindex och så på Stadium hittade jag (eller egentligen L) precis en sådan bikiniBH jag letat efter. Det bästa av allt var att den var på rea! :) Vi hann såklart med sushilunch på Wasabi och en mocha latte på Espresso House. Som sagt, hellyckad dag och så himla mysigt att träffa Lenin!

Gör jag för mycket reklam nu? Kan jag bli anmäld till Konsumentverket? :P

Delar av dagens inköp

3 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

Du gjorde inte reklam, du tipsade bara fattiga studenter om var det finns bra grejer på rea =)

Malin sa...Best Blogger Tips

TACK sötis=)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

äntligen fick man sushi igen :) har påskpyntat här hemma nu med riset jag inhandlade