torsdag, april 02, 2009

Sol i sinne

Jag uppskattade verkligen cykelturen till min VFU-skola i morse trots att det var klockan 7.40 (jag borde inte klaga)! Det var otroligt härligt att cykla i morgonsolen :)
Min VFU-skola och mentor är kanon! Alla på skolan är super- positiva och jättehärliga! Det kommer att bli en jättebra VFU-period, this I promise you! Min mentor har knappt några lektioner på torsdagar och fredagar så idag kom jag hem strax efter lunch. Satte mig på uteplatsen och drack kaffe och det var såååå underbart!

Min fina Homer- mugg fylld med kaffe (lekte lite i Paint med bilden)

Inget kaffe kvar :(

Puss alla solstollar!

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Härligt att du äntligen kunde starta med VFU:n. Hoppas att det blir toppentrevligt!
Lycka till!önskar Mamsen