onsdag, april 08, 2009

Uppstart på uppsatsen

Idag träffades min underbara uppsatsgrupp och brainstormade runt syfte, frågeställning, teorier, litteratur osv. till B-uppsatsen som vi ska skriva i Svenska som andraspråk. Det kändes så bra! Vi tänker så lika, alltifrån vad vi är intresserade av att skriva om till hur vi ska planera och genomföra det hela. Och så har vi fått den bästa handledaren också :) Vi fick ihop ett litet utkast med idéer och det känns så skönt att vara igång! Vi ska träffas en stund imorrn också för att komma igång och skriva lite mer så att vi kan boka handledarträff snart.

Nu ska jag försöka leta rätt på mina papper från Lärarprogrammets första år...

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så bra det låter! Härlig start! Påskpussar och kramar från mamsen

Karin sa...Best Blogger Tips

johooo! lite sent men nu kollade jag efter en utmaning... men jag fattade inte riktigt?? skulle den vara där i slutet av januari? hoppas allt är braigt med dig nu kära vän, här skiner påsksolen och snart åker jag till frankrike! puuuuss