torsdag, april 23, 2009

Hoppsan!

Veckan har bara flugit förbi! Imorgon har jag avverkat en hel veckas VFU :) Äntligen. Eleverna är mestadels jättesöta (och säger rätt roliga saker). Alla lärare är jättesjyssta och tycker att jag ska komma tillbaka och jobba hos dem när jag är utexad! :) Då känns det rätt bra, vill jag lova :)
Det har varit ett par riktigt långa dagar men det som är bra med min mentors schema är att torsdagar och fredagar är ganska lugna och korta ;) Imorgon blir min dag på VFU:n superkort men det beror på att jag ska träffa min uppsatsgrupp och skriva lite på eftermiddagen. Så skoldagen fortsätter fastän jag inte är på VFU-skolan.

Annars är det inte så mycket som händer. Och jag vill gärna ha det så :) Nu när solen skiner vill man bara sitta ute och njuta :)

Inte mycket till uppdatering, men jag har för tillfället inte så mycket inspiration.

0 kommentarer: