lördag, april 04, 2009

Massa mys med familjen

Fastän mina föräldrar och min syster bor relativt nära träffas vi inte så ofta, men ikväll hade vi en riktigt mysig familjekväll bara vi fyra :)
Vi började kvällen med mycket och god mat på Sol&Ris, alltid lika gott och prisvärt (mamma betalade ;))! Pratade och skrattade mycket. Speciellt när pappa tog en soppa med tre prickar i styrka. Han svettades om kinderna, så starkt var det!:P
Sen gick jag, syrran och pappa till Konsert&Kongress där det bjöds på buskis, "Solsting och snésprång". Mamma hade tyvärr ingen biljett (det var julklappar till mig och syrran från pappa) så hon missade något väldigt roligt! Nästa gång måste hon följa med! Vi satt på jättebra platser och skrattade hela kvällen!!! Det roligaste är ändå när någon av skådisarna kommer av sig...då skrattar jag som allra mest ;) "Feta maletas"-skämtet var det nog bara jag som skrattade åt.. :P
TACK för allt mamma och pappa! Ni är bäst!!

Mycket bra första dag på påsklovet :) Jag har varit konstant mätt efter sushin....

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Ja det blev en mysig kväll!
Kul att du gillade mat och buskis.
Jag valde ju bort buskisen mot Robert Wellskonsert. Efter maten hade jag en lugn hemmakväll och hann rätta 1½ nationellt prov.Alltid något!
Kramar mamsen