fredag, mars 20, 2009

Stolt flickvän

Tor har tagit körkort!!! Han körde upp idag!!! Jag är sååååå stolt över honom och ikväll ska vi fira med skumpan som ligger i kylen!!Nu kan vi låna en bil och båda kan köra :) Dags för en roadtrip och hälsa på kompisar där ute i landet kanske??!

Även om det fortfarande strular med VFU-platsen så är jag så himla glad. Har börjat ta en promenad varje dag och tränar med Wii Fit ungefär varannan dag så nu är jag på G :)
Har även börjat lyssna på Marit Bergman vilket är ett säkert vårtecken och våren gör mig alltid glad!! Lyssnade ju jättemycket på henne när jag bodde i Lambohov så jag får värsta nostalgikicken. Tänker på hur jag satt med balkongdörren öppen, lyssnade på Marit och lät vårsolens första strålar värma mig! Marit Bergmans Baby Dry Your Eye är ju även den skivan som jag och T blev tillsammans till, eller hur man ska säga. Can I keep him är liksom mina tankar om T....

Min fina fina

5 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

GRATTIS!!!!!!!!!!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Stort grattis till Tor! Kattis

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

åh va kul! hälsa grattis

Unknown sa...Best Blogger Tips

Hälsa grattis till Tor! Ni kanske kan ta hand om min bil när jag är på turné med spexet i maj (nej, det är inte under SOF-helgen). Den går som ett skållat troll! Dessutom har den automat, så man kan cruisa :D

Annie S sa...Best Blogger Tips

Kristin: Det gör vi gärna! Vilken helg rör det sig om? Då får du nog övningsköra med mig! Har ju aldrig kört automat!