fredag, mars 13, 2009

Så blev det fredag igen

Den här veckan har bara försvunnit. Förstår inte var tiden tog vägen! Har skrivit en inlämningsuppgift och läst ut en bok. Det är väl det som tagit all tid antar jag.

Helgen blir lugn. Inget jobb imorgon så jag tänkte passa på att plugga lite på dagen.
På kvällen är det återträff med 9:an. Helt sjukt att det är 10 år sedan vi gick ut 9:an! Började tänka på vad jag gjort efter högstadiet och jag har ju i princip bara pluggat! Först gymnasiet (som blev fyra år eftersom jag var i USA i ett år) och sen direkt till universitetet. Visst att jag tog en sabbatstermin hösten 2005 (tror jag att det var) men annars så har det varit plugg, plugg, plugg. Får jag rum med mer kunskap i min lilla hjärna? :P

På söndag ska jag få min födelsedagspresent av RW & RH, vi ska gå och se "Män som hatar kvinnor". Jag hoppas verkligen att jag inte blir besviken. Böckerna är ju så himla bra!

Men nu är det fredagskväll. Det blir minisushi-låda och Yogité och kanske att en chokladbit åker ner...:)

Minisushilådorna finns i din lokala mataffär (i fiskdisken)

Godaste téet ever!! Finns på Hemköp i Ryd och borde finnas på andra lokala matbutiker.


Stora fredagskramar till alla mina läsare :)

2 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Vad mysigt det lät!!Saknar min gurka massa ska du veta!Längtar till vår utgång på HG och en jäkla massa rumpskak :D

Kattis sa...Best Blogger Tips

Låter som en toppenhelg!
Hoppas att du får en mysig kväll med alla gamla kompisar.
Ha det så bra! Kramar mamsen