fredag, mars 06, 2009

Finally Fredag :)

Jag bockar av för fullt på min att-göra-lista. Igår lämnade jag in båda extrauppgifterna i grammatiken. Kändes grymt skönt! Började även läsa ikapp kurslitteraturen till didaktikkursen. T och jag har städat lägenheten, bakat både matbröd och fikabröd samt flyttat stereon från köket till sovrummet. Helt underbart att lyssna på Anna Ternheim innan man somnar! Vi åkte och storhandlade med pappsen igår så nu är vi all set för helgen :) Ikväll blir det bara skön hemmakväll och imorgon kommer H&M hit. Blir tacos och spelkväll :) På söndag ska jag faktiskt pallra mig ner till stan och uppdatera mig på Barzos bravader. Sjukt skönt med helg!

VFU:n är det fortfarande lite osäkert med men jag fick faktiskt ett mail ifrån VFU-koordinatorn idag där hon bad om ursäkt för att jag inte fått något beslut angående byte av område. Men det stod inget mer om beslutet...hmm...blir till att maila min bästa SAM igen :)

Strax kommer Lenin med lillkissen Arwen. Ska bli så mysigt att ha en katt här, om så bara för två dagar. Bilder kommer :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Det låter som att Ni kommer att få en härligt mysig helg!Lycka till som kattvakter! Kramar Mamsen

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

åå jag vill se bilderna på henne! hon har roat sig hemma nu igen med sladdarna och fastnat i mattan så jag har nog insett att det är dags för operation kloklippning

tack återigen för vaktandet och hoppas ni har en toppenkväll! kram