torsdag, november 27, 2008

Dålig start på dagen

Vaknade alldeles för sent. Skulle skriva på uppgiften men datorn dog och startade om sig tre gånger utan att jag hann göra något. Tur att man har en datakunnig karl hemma :) I allafall så gjorde detta att jag inte alls ville ta tag i uppgiften utan jag har övat låtar till konserten istället. Inte blev det något städat i lägenheten heller men jag bryr mig inte längre. Orkar inte vara den som alltid tar initiativet till städningen.

Snart kommer flickorna i schlagetlaget, vi ska repa lite och sen blir det fulsittning, mellanfest och kravall! Sitter i overallen nu och känner mig väldigt....studentikos ;)

Nu styr vi kosan mot Kårallen....bättre än en back i hallen....

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åh parta lite för mig oxå. Hade faktiskt varit kul att svänga sina lurviga (gömda under overallen såklart) på Kårallen :) Saknar de första årens kravallhysteri ibland, vi hann med en del. Ha så skoj! kram