onsdag, november 26, 2008

TyckarAnnie

Usch jag skäms nästan. Klagade en massa på repet idag. Men jag vill ju bara att konserten ska bli bra!!!

Borde vara mer stressad än vad jag är. Jag är otroligt lugn för att ha så mycket att göra...
* Jag har bara skrivit 1 och en tredjedels sida på fördjupningsuppgiften. Jag har iofs två sidor med direkta citat som ska bakas in på ett snyggt sätt och sen ska jag ju "reflektera" kring teorierna, så det är nog lugnt.
* De nya låtarna till konserten på söndag sitter inte...;)
* Musikrådet (i vilket jag är med) har inte fått upp alla låtar i Sibelius
* Schlagetkoreografin sitter inte men texten börjar sätta sig. Kom och heja på oss på lördag 29/11 kl.12 på Nationernas Hus i Linköping!
* Jag måste sy märken på overallen
* Vi ska ha förfest här inför kravallen och lägenheten är ostädad.
* T vill ha uppmärksamhet

Ska försöka kombinera märkespåsyning och uppmärksamheten till T nu :)
Puss

PS. Saknar tomaten. DS.

1 kommentarer:

London baby! sa...Best Blogger Tips

Åh,gumman du kommer fixa allting det är jag helt övertygad om!Är det någon som grejar det mesta är det du!!O du gurkan,jag saknar dig massa med!!!!22 dagar kvar!!