söndag, april 29, 2007

Deklaration

Så här sent har jag aldrig deklarerat. Antar att jag har haft lite för mycket i huvudet. Men nu så är den iaf kontrollerad och inskickad. Får tillbaka 600 spänn :) *hurra*

Blir ingen kravall på Valborg. Maria är hemma i Mora och jag har inte orkat försöka få tag i biljetter. Vi ska sjunga med kören i Gottfridsberg och sen kanske det blir en öl (eller två...) på stan med Bellan och Linus.

Jag har köpt två par skor denna veckan :) Ett par tennisskor och ett par svarta ballerina, båda för viktiga ändåmål. Tennisskorna ska jag ha till overallen när jag är ÖverFadder i höst och ballerinaskorna ska jag har när jag är med i Röda StjärnornaSOF :) Nu väntar jag bara på att mina svarta Birkenstocks ska komma hem...:)

Nu är jag så okoncentrerad så det är nog bäst att plugga lite....

0 kommentarer: