onsdag, april 25, 2007

Tentalycka och framtidsfunderingar

Jag klarade båda hemtentorna i förra kursen!!! Fick till och med VG på den tentan jag tyckte att jag hade misslyckats med....!Så skönt! Jag behövde visst inte vara rädd för examinatorn :P Nu kan jag koncentrera mig på tentan i denna kurs som är en trevlig salstenta....! ;)

Har börjat fundera på min utbildning. Att vara utbildad i två språk är säkert jättebra men det kommer bli tungt...för tungt är jag rädd. Är ju ute på praktik nu och språklärarna gör nästan inget annat än att rätta prov och uppsatser. Om jag väljer nåt annat ämne skulle jag kanske orka läsa mer per termin så att jag kan bli klar fortare. Det skulle vara så gött. Jag måste prata med studievägledarna. Engelska och nåt mer som inte är språk...
Jag vill bara vara klar och börja jobba!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Grattis till tentorna! Va duktig du är :) Nej datauppgifter är inte ett dugg kul men snart kan jag förhoppningsvis skriva in 5p Datorkunskap i mitt CV :P Kommer sakna dig & Akuten oxå! Ha en bra Valborg ni med så får vi se till att ses när jag kommer ner igen. Kram