söndag, april 01, 2007

Bakis

Jag ska ta det lugnt med spriten...:P Har festat i dagarna två och känner mig såååå sliten...jag börjar bli gammal :) I fredags var vi först på Fredagspuben med "klassen", dvs. Mao och jag och grabbarna. Nästa anhalt blev Saras födelsedagsfest med utgång till [hg] efteråt. Skitkul med 50-talstema!!!
Lördagen blev en riktig bakisdag med kebab och pommes. Sen var det bara att fixa till sig igen. KulturKrocken 2006 (ja det är 2007 men den var ju inte i höstas så...) med Tema:Western! Sjukt kul med en massa trevliga människor, god mat och dryck och efterfest till 4.30 på morgonen!!! :D

Idag har jag hunnit med att bli intervjuad av FOUL, träffat Bellan över en kaffe i solskenet och städat undan diverse bös i lägenheten!
Jag är trött och hungrig...*suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Jag hoppas INTE på snö. Men jag ska ju inte så långt norrut heller. Ja när jag kommer tillbaka får vi köra lite träning & Bosses :) Kram

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ja läs nu så kan vi hitta på nåt skoj sen :) Jag är så himla rastlös...