fredag, april 20, 2007

MmmBop

Hörde Hanson's "MmmBop" på radion i morse och jag tänkte "Det här kommer bli en bra dag". Med den inställningen har jag nu varit otroligt effektiv! Har hunnit städa undan allt efter ÖF/FOUL-festen som vi hade igår (som för övrigt var jätteskoj!). Har till och med hunnit panta alla burkar och PET-flaskor, har hunnit springa ärenden på Ryds centrum och göra iordning en liten present till Tor för att han är så snäll och låter mig ha folk ha här till sent fast han ska upp och jobba dagen efter! Vilken hjälte! :) Ikväll ska jag laga middag till honom, det blir både förrätt och huvudrätt. Efterrätt har jag inte bestämt än...kanske blir det bara lite morötter och gurka med dip?! Vi ska ju försöka äta nyttigare ;)
Ikväll är det iaf "our time". Har ju knappt sett varandra under veckan så vi ska bara ta det lugnt och vara med varandra! Jag känner på mig att jag kommer värdera "our time" högre framöver när allt med ÖverFadderiandet drar igång på allvar....
U+Me=Us :)

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Tycker det låter väldigt mysigt!ska prata med Linus så han inte har planerat nåt, men det låter som en bra valborg :D