fredag, maj 04, 2007

Det var inte igår...

som jag skrev här.
Har varken hunnit eller orkat. Vi har ju varit på VFU i två veckor, i Motala, och man är grymt trött när man kommer hem. Lägg då till att man ska hinna läsa kurslitteratur, vara med pojkvännen, hålla ordning i lägenheten, öva låtar och danser med kören samt få göra lite vad man vill...det hinns och orkas liksom inte med!! Idag var sista VFU-dagen och det är både tråkigt och skönt. Tråkigt för att jag trivs så himla bra ute på skolan och bara vill börja jobba, men skönt för att jag nu endast har ansvar för mig själv och mitt eget lärande och inte för några andra individer.
Det har i alla fall varit grymt nyttigt och skojigt! :)

Nu ska jag lägga mig och sova några timmar...

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Nu är jag tillbaka i stan :)