fredag, maj 18, 2007

Första dagen på SOF'07

Igår drog SOF igång här i stan!
Vi repade först med gossarna och sen hade vi lite förfest/vodkaprovning på gräset utanför vårt hus! Vodka smakar illa...men det var jättemysigt och vi fick även publik när vi spontansjöng Barbie Girl, Kärlekens tid, Freestylemedley m.fl ! :)
Så vidare till SOF-området för sittning med alla andra orkesterar. Helt OK mat och himla skoj med den anarkistiska stämningen som rådde...vem lyssnade på toastmastrarna när man själv kunde stämma upp i sång när man kände för det? :) Sen kollade jag och flickorna in området och träffade på en massa go'a människor, shakeade loss på dansgolvet och hängde i öltältet. Tyvärr hade ju jag inte fått sova ut igår så jag var sjukt trött runt midnatt. Styrde kosan hemåt och träffade på en massa trevliga människor då oxå :) Härlig stämning hela dagen helt enkelt!! :D

Idag har jag sovit ut och bara ägnat min tid åt att sy märken på overallen. Jag är laddad inför kvällen! Vi ses väl där?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hehe jo det var mysigt :) Ja nästan sett hur han ser ut iaf, syns ju inte så bra på kortet och ja, det är meningen ;) Kul att vara lite hemlig, haha! Ska kolla på Kårtegen med Gunilla imorn har jag tänkt. Charlotte kanske skulle komma in med. Är ni med i den eller? Hoppas på fint väder! Kram

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej Annie!
Låter som att ni sköter er, i riktigt LiHtösen-anda =)
Hoppas ni får fortsatt trevligt!
Kram Angelica