lördag, maj 12, 2007

Skifte och kravall

Igår sänkte jag nog mina vuxenpoäng rejält i alla fall!
Vi hade ÖF/fotograf-skifte med en massa mat, fulvin, lekar och skoj! Det var verkligen hur kul som helst! Själva skiftesceremonin blev väldigt cool med rökelse och eld ;)
Drog sedan vidare till Utekravallen. Det regnade. Och det regnade. Och det regnade. Tack och lov gick jag förbi en sväng hemma och hämtade jackan! Inne på kravallområdet var det lera överallt...min overall är brunprickig. Blä! Jag hittade Tor bland allt folk och vi ställde oss för att kunna se The Sounds. Folkhavet vällde fram och tillbaka och jag blev knuffad hit och dit. Har nog aldrig känt mig så liten! Det var som om ingen märkte att jag var där. Armbågade både en och två personer...*morr*. Jag var nog inget roligt sällskap för någon. Träffade Sara och Anders och Kalle innan vi bestämde oss för att det nog var bäst för mig att gå hem. Jag tycker ju inte ens The Sounds är bra! Precis när vi gick gick bandet upp på scenen...och jag tyckte de sjöng falskt!
Mycket skönare att komma hem, dra av sig ovven och lägga sig i den stoooora sängen!

Nu väntar ett par dagars hårdpluggande innan det är dags för SOF!

4 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej Annie!

Vad bra vi var igår! Hörde Karins inspelning också, lät jättebra!
Jag har lagt upp bilder på gmailen, o så finns det att läsa om på min blogg också =)

Ha det super!
Kram Angelica

Anonym sa...Best Blogger Tips

angelwilson.blogg.se

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej igen!
Kul att du gilla korten!
Jo, Elin och jag gick först i samma klass på gymnasiet, och nu jobbar vi ihop på ica när jag är där! Kul tjej! Hur känner ni varandra då?
Kram Angelica

starsailor sa...Best Blogger Tips

Du är så himla snäll, vet du det!?Värmer så mycket att läsa ditt mail och ditt inlägg.Blir så glad att av att veta att man har vänner som finns där!Åker hem imorn, o det ska bli skönt.Behöver ha lite stärkande kramar just nu!Hoppas du mår bra och att du inte pluggar ihjäl dig!stoooor kram!