fredag, maj 25, 2007

SOFtish

Måste ju berätta om SOF-helgen!
Torsdagen har vi ju redan klarat av.
Fredagen ägnades åt att sy på märken på ovven. På kvällen hade jag och några LiHtöser förfest här och sedan gick vi till grabbarnas förfest. Vi satt i parken utanför området och hade jättetrevligt! Roliga kort blev det också...tänk att man ska se så rolig ut i en liten hatt! :)
En litet missförstånd gjorde att jag var arg som ett argt bi i ett par timmar, men det gick över (något) när jag träffade en av mina gamla gymnasiekompisar. Hon är min psykolog!!! Vi hade vårt första framträdande den kvällen och det var kallt i bara linne, leggings och tyllkjol, men det gick ändå helt OK att dansa :) Hem ganska tidigt även denna natt, dock somnade jag inte (pga missförståndet) förrän framåt 5.30-snåret.
Så blev det lördag. Vi hade spelning på stan på förmiddagen. Alla var lagom trötta ;) Åkte hem och sov en timme, sen iväg och träffa LiHtöserna och se på Kårtegen. Liten förfest hemma hos mig igen (bara tjejerna) och så iväg till SOF-området för middag och en andra förfest, nu med grabbarna. Vi sjöng ännu mer och lyckades till och med ta oss igenom "Schlagermedleyt" utan några förstasopraner! ;) Grymt skoj! Sprang runt på området lite, men sen höll vi oss mest på dansgolvet eller i orkesterhuset. Fick sista dansen med Tor och sen var SOF slut :(
Det var en helgrym helg med massor sång, skratt och glada människor! Med risk för att låta som en patet...jag längtar till SOF2009 :D

Igår skrev jag tenta. Kändes som om jag hade pluggat på rätt saker. Hoppas jag har klarat G i alla fall.

Nu ska jag strax åka ner på stan. Ska köpa Mors dag-present till mamma (duh!) och kolla runt lite. Sen ska Tor och jag på date. Quality time!

Jag och mina LiHtöser ute på galej!

0 kommentarer: