söndag, mars 04, 2007

Vårkänslor!!

Så härligt väder ute idag!!!!!! Tor och jag tog en promenad och handlade lite onyttigheter på Cloettaboden i Gamla Linköping...och jag ville bara pussa på honom hela tiden!!! Allt känns så mycket lättare nu när man får lite feelings att våren är på väg!!! Man blir ju kärare än någonsin...

Jag vill inte åka på VFU imorrn. Måste gå upp apanstidigt för att hinna med bussen och så ska vi bara sitta på en föreläsning hela dagen! Varför kan vi inte få ha den på Campus Valla istället?!?
Estetiska miljön i TVÄS2-kursen är iallafall jätteskoj! I torsdags jammade jag, Johanna och Martin i musiksalen. Vi hade vårt lilla band: Johanna på piano, Martin på gitarr och bas och jag sjöng (jag vågade sjunga solo inför "främlingar"!!!!!) Vi ska nog försöka få ihop ett bidrag till Schlaget i höst....det är min dröm just nu :) Ska söka en musik-kurs till hösten också...yippie!!!

Måste städa undan mitt bös. Lägenheten ser ut som skrutt och om det går enligt planerna blir det Melodifestival-partaj här nästa helg :) Och jag antar att det blir lite SingStar också...:)

Lyssnar på: Dolly Parton
Spelar på piano/sjunger: "Jag väntar vid min stockeld", "Av längtan till dig" och "Scarborough fair" + LiHtösen-låtarna jag måste öva...

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Du är länkad!

Anonym sa...Best Blogger Tips

Grattis till den första kommentaren :) I helgen drar jag till Linkan som det ser ut!