söndag, mars 11, 2007

Bebis och rätt låt :)

Vilken härlig lördag det blev! Först lunch med Tor på stan och det är ju alltid najs.
Sen var vi på mitt kusinbarn Gustavs dop! Gustav heter Emanuel i "mellannamn" (eller vad det heter) och Tor heter Emanuel i mellannamn också....det är ödesbestämt att det ska vara jag och Tor ;)
Gurra E var i alla fall jätteduktig i kyrkan!!! Skrek bara lite innan själva gudstjänsten började men sen var han lugn som vore han drogad. Han verkade nästan tycka att det var kul att bli blöt om sitt kala huvud (han har typ lika mycket, eller ska jag säga lite, hår som jag hade när jag var lika gammal)! Det var jättemysigt att träffa släkten också! Tur att Gustavs föräldrar har flyttat ner hit, då kanske man kan få träffa sin kusin och hans tjej lite oftare :) Jag har ju lovat bort mig som barnvakt också så nog lär jag träffa dem *myser*

Vi blev kvar så länge på tårta och mingel att vi nästan fick stressa hem för finalen i Melodifestivalen! Jag röstade på The Ark två gånger och Andreas Johnson en gång och det gick precis som jag ville....RÄTT LÅT VANN!!!!!
Härlig helg helt enkelt :)

0 kommentarer: