måndag, mars 19, 2007

Mintbegär

Fick världens godaste kladdkaka med After eight hos Jossan i torsdags och har insett att jag har ett enormt mint-begär! Det går inte många dagar förrän jag verkligen måste ha nåt med mintsmak....

Jag saknar min favvo-glass från USAnien: Ben & Jerry's Mint Chocolate chunk. Sandie *mi madre americana* såg alltid till att ha den i frysen! Häagen- Dazs har tydligen någon slags motsvarighet också. Måste ha fortast möjligt!!!!

Gjorde en kladdkaka med After eight igår, men den ska vi ju ha ikväll när brudarna i A2 kommer hit. Jag kanske kan skära en liten, liten bit så att det inte märks att jag har nallat...

Ge mig mint/ mintchoklad/ mint-glass/mint-whatever!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åhh va gott med kladdkaka! Kanske lika bra att det inte blir nåt HG, eller det tycker iaf min lever och plånbok ;) Jaja ses snart iaf tycker jag!