torsdag, mars 15, 2007

Lata jag

Cirka två veckor kvar på kursen och jag har slappnat av totalt. Mest är det väl för att matematisk/naturvetenskaplig miljö inte tilltalar mig alls....! Vår Dick Salomon (i "3rd rock from the sun")- kopia till fysiklärare är iaf en riktigt cool gubbe! Synd bara att fysiken är avklarad. Nu ska jag försöka kämpa mig igenom kemi, matte och biologi. Orka!

Jag och M satt ute och fikade i vårsolen igår! Så härligt! Trevligt att hon är tillbaka i stan, blir nog partajjande på lördag om jag får bestämma över hennes alkoholintag ;)
Är lite trött på sambo-slentrian... (förlåt mig älskling!). Vill ut och röra på mig och skaka lite rumpa!
M är min förebild. Hon är singel nu, men har ju varit sambo och hon gick minsann ut och partajjade med eller utan grabben. Inget sambo-slentrian där inte!

Grattis Jossan!!!!Ikväll blir det 25-årskalas!! :)

Nej nu är det lunchtajm...

2 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Åh vad jag längtar till sommaren nu då!after work på stora torget!Så härligt!O så ska vi bada i varamon också :D

starsailor sa...Best Blogger Tips

eller hur!Killar förstår inte det där med Dirty Dancing!!det är kult!