tisdag, februari 27, 2007

Det är något som går nu...

..för överallt är folk sjuka. På jobb, i skola, i mataffären (håll för munnen när du hostar, gubbe!!).
Det är väl inte något förvånansvärt att även jag åkte på det. Låg nere för räkning från i tisdags till i söndags. Feber, värk i huvud och leder, halsont, hosta osv. Var inte alls roligt. Och jag hade ju behövt vara i skolan...man missar så mycket när man är borta knappt en vecka. Men men...tur att det finns polare som tar bra anteckningar på föreläsningar. Nu har jag minsann nästan kommit ikapp :) Men det är synd om min lille vän här hemma. Jag tror jag smittade honom och han blir ju liksom jättesjuk när han väl blir sjuk...stackars liten. Men jag tycker jag tar väl hand om honom när jag servar honom med örtté, lite kakor och en massa piller ;)

Nu ska jag revidera mitt schemaförslag. Hehehehe...måste ju fila på mina lärar-skills ;)

0 kommentarer: