tisdag, februari 13, 2007

Klockradion ställer till det

Sov som vanligt väldigt gott i Tors armar. Den lille grisen pratade i sömnen men jag var för trött för att lyssna på vad han sa...:P Iaf så verkar det som om han vaknade på fel sida idag. Klockradion låter för mycket, tycker han. Jag tycker att den knappt hörs och dessutom behöver jag den för att inte försova mig på morgonen. Plus att det är bra att ha den på på morgonen för att hänga med i "nyhetsflödet". Morgonpasset tar ju upp aktuella saker! Och så har de såklart P3 Nyheterna också. T verkade iaf väldigt irriterad så jag vet inte om jag vill gå hem efter skolan i eftermiddag. Det kanske är bättre om jag sitter kvar på skolan och läser...

Vi har sjukt mycket att läsa dessa kommande två veckorna + att vi har fem grupparbeten + att delrapporten till projektarbetet ska skrivas. Och jag som har tinat upp mig träningskort....det finns ju ingen tid över för träning!!!!Sucka...

Guldkorn framöver: spex på fredag och Kravallentine på lördag :)

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Hej söt!Snart bär det av..tror banne mig jag kommer lyckas med min surprise :D vore så kul!Ska bli kul o ses också!o snacka en massa skit :D du vet att du är så speciell för mig va?! för det är du!KRAM