fredag, februari 09, 2007

Winter wonderland

Var ute och gick en sväng i Rydsskogen idag...och tycker man inte om vintern så måste man gå ut i skogen nu när det är såhär fint! Alldeles vitt på marken och alla träd, snö som faller lätt och smälter på näsan, snö som knarrar när man går.... Det måste vara höjden av lycka!
Andra saker som gör mig lycklig:
- Tor, min lilla gris :) Speciellt när han hjälper mig att städa...
- middag med en nära vän
- bra musik (typ The Killers just nu)
- sjunga och skratta med LiHtöserna

En till sak...Vi blev klara med första delrapporten på projektarbetet idag! Och vi lyckades skriva den över Internet, tack vare e-mail och IKT-skal. Suveränt! Kunde sitta hemma och redigera. Jag var nog mest språkpolis...;)

Tor kommer hem snart, lägenheten är så ren att den skiner (i varje fall i köket...) och jag har världens bästa människor runt mig!
Isn't life wonderful? ;)

0 kommentarer: