fredag, oktober 30, 2009

Weekend i storstaden

Vår vackra huvudstad ska få sig ett besök

Skrev klart den femte sidan i förmiddags så nu har jag tagit helg. Har inte alls packat min lilla svarta rullväska (med tillhörande portfölj) full, utan jag har plats till fynden jag hoppas på att hitta i Stockholm. Tåget går i eftermiddag och ikväll blir det middag och paketöppning med T's familj. Fjärilshuset på Haga samt en teaterföreställning är bokade, men annars hoppas jag att vi kan ta det lite lugnt och bara gå på stan, dricka kaffe och ta det lugnt. Jag har med mig pluggböcker men jag ska försöka koppla bort allt som har med skolan att göra, så att jag orkar resten av terminen.

Grattis på födelsedagen, älskade lilla mamma! :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tack så mycket för gratulationen!
Det blev en lugn födelsedag med hemmaskoljobb men på kvällen var vi på en häftig konsert med Kebnekajse
Där var det "hårdrockig" folkmusik som gällde. Vilket ös! Kramizar Mamsen

Charlie sa...Best Blogger Tips

Åh vad trevligt med en mysig weekend i storstan! Hoppas ni hade det jättebra i helgen.
Ska också ha weekendmys i Sthlm till helgen som kommer:)