tisdag, oktober 13, 2009

Influensa?

Nu har jag haft 38-39 graders feber i tre dagar så något plugg har det inte blivit. Både T och jag mår skit. Snörvlar och hostar och har ont i våra små halsar. T tycker att jag ska ringa sjukvårdsupplysningen men jag har ju ingen röst så då blir det svårt att prata i telefon.
Missade obligatorisk seminarium idag och om jag inte går på seminarietillfället imorgon måste jag ta igen det i vår! Känns ju lagom roligt.
Känns som om detta var en mycket dålig vecka att bli sjuk...

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

tror sjukvårdsrådgivningen skulle råda er till att vila, dricka mycket vatten och ev ta panodil och det är nog inget dumt råd... men ökar febern väldigt eller inte går ner på en vecka kanske det är läge att ta sig till vårdcentralen
krya på er! kram

Charlie sa...Best Blogger Tips

Usch vad tråkigt det låter! Börjar själv få lite ont i halsen känner jag(!)
Hoppas du mår lite bättre och krya på dig! Saknar bloggandet:)