fredag, oktober 09, 2009

Helgkänsla

Trots att det bara är fredag idag så känns det som att helgen redan är här. Det kan ju ha att göra med att vi var på kravallen Intervallen igår så idag blev det en lugn dag :) Det var verkligen jätteskönt att få partaja lite, hänga med sköna polare och dansa av sig på dansgolvet! Det har ju inte blivit så mycket partaj senaste tiden på grund av allt pluggande och sen så har jag blivit lite snål också...:P

Fina fräcka flickor

På tal om plugget så känns det som att jag ligger i fas och kanske till och med steget före (ibland). Eftersom jag inte har jobbat senaste lördagarna har jag kunnat ägna helgerna åt plugg och på så sätt hunnit med allt som behöver göras. Jag har redan bokat handledarmöte inför Term Paper och bara det känns som ett stort steg på väg :) De två grupparbetena som startats upp känns inte alltför jobbiga eftersom de jag jobbar med har samma ambitionsnivå som jag. So it's all good!

0 kommentarer: