måndag, oktober 19, 2009

Duktig flicka :)

Det stör mig att jag missade det obligatoriska seminariet förra veckan, men jag ska prata med läraren idag och höra efter om det finns någon möjlighet att få göra det innan terminen är slut. Jag menar, det kan ju inte bara ha varit jag som varit sjuk från ett seminarium på hela terminen! Jag har ju hur som helst skrivit klart anteckningarna till det så det är bara själva seminariet som jag måste göra. Idag har vi poesiseminarie 2 och jag är frisk nog att gå på det iaf!

Jag har tyckt synd om mig själv i en vecka så nu tänker jag passa på att skryta lite. Vi fick in resultaten från Lingvistikhemtentan idag och jag fick *ka-tching* VG :) Hittills har jag bara fått VG:n inrapporterade i Engelska 3-kursen. Iofs har vi bara fått två kursbetyg inlagda i LADOK men ändå...5 hp VG i Engelska 3 gör iaf mig glad :D

En bra sak med att jag stressade som en tok med allt v.40 är att det är lugnare i skolan nu. Jag ska på handledarträff inför Term Paper imorgon och jag har gjort lite mer än vad man skulle till första handledarträffen så det är lugners där.
Jag har även läst ut boken som vi ska göra en grupppresentation om, vi skulle ha läst ut den till v.44 och jag är som sagt redan klar. Jag har till och med skrivit ner några punkter som vi skulle kunna bygga vår presentation kring! :)

Så förutom det där himla seminariet jag missade så kan jag ta det lite lugnt och bara njuta av att jag är så bra :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Oj,oj så duktigt jobbat!
Grattis min lilla flicka!
Hoppas du får vara frisk nu!
Hälsa Tor och gratulera på namnsdagen!Kramar Mamsen

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

bra jobbat!!!