lördag, oktober 24, 2009

Tar det lilla lugna

Senaste dagarna har jag verkligen inte haft lust med någonting alls. Ingen inspiration eller motivation till mitt Term Paper, jag har bara pluggat sånt som kan "göras klart" typ översättningar och läsa skönlitteratur, om ens det. Har bara gått och längtat efter helgen.
Den här helgen har jag markerat som LEDIG i almanackan eftersom det är T's födelsedagshelg!

Att Lihtösens sittning inföll igår var ett lyckodrag eftersom jag planerat denna helg ledig så länge :) Vi hade skitkul i våra 80-talsoutfits (mammas färgklick till jacka gjorde succé!) och den halvtimmen som DJ'n spelade 80-talslåtar var klockren! Sen började han köra tråkiga clubmixar av dåliga dunkadunkalåtar så då stod vi i baren och snackade istället. Emellanåt kom det någon bra låt så att vi gav DJ'n en chans till...och en till...och en till...men efter att ha önskat alltifrån Michael Jackson till rediga svenska schlagers och inte fått våra önskningar uppfyllda drog vi hemåt vid 02-snåret. Vi hade iaf en himla rolig kväll, som vanligt i tösernas sällskap :)

Nyss hemkommen från 80-talsfesten

Ikväll blir det nachos och film här med T och RW, bara lugn och skön hemmakväll med trevligt sällskap :)

Ser fram emot imorgon. Jag ska fixa frukost på sängen till karln och jag hoppas han gillar sina presenter, jag tycker jag har lyckats ganska bra ändå :) Vi ska nog fika och gå på bio på kvällen också. Ska bli mys :)

5 kommentarer:

Beauty By Beata sa...Best Blogger Tips

Haha, cool outfit!

Ida sa...Best Blogger Tips

Ah vad najs!! Jag var faktiskt på HG och åt medan ni hade sittning så vi hörde er sjunga ut till oss =) Konstaterade att vi inte riktigt kände igen det som en vanlig sittning, folk sjöng ju fint! haha!

Kram!!

Beauty By Beata sa...Best Blogger Tips

Kul att du tycker det!

Beauty By Beata sa...Best Blogger Tips

Men vad kul, tack raring!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Snygg klädsel! Man riktigt minns 80-talet när man ser dig. Kul att jackan kom till användning! Kram Mamsen