söndag, januari 06, 2008

Det är så dags...

Har inte uppdaterat bloggen senaste veckan/veckorna, så det är väl dags nu. Jag har varken haft tid eller inspiration till att blogga.

Drar bara snabbt igenom vad jag gjort sen sist.
* Jobbade lite till i mellandagarna. Ska bli gött när pengarna trillar in i slutet av månaden :)
* Träffade Jenny och fick komma ikapp allt med henne.
* Träffade Barzo och hade lugn myskväll med Harry Potter ;)
* Tor kom hem och jag kunde sova lugnt på nätterna igen.
* Tor och jag åkte på Helsingforskryssning över nyår. Det var kanonbra! Ingen stress och ingen ångest över vem som ska ordna middag och fest. Bara Tor och jag, ryssar, finländare och några fler svenskar på M/S Gaaaaaaaaabriella. Åt gott, drack gott (och billigt) och shoppade loss i taxfreen :)
* På nyårsafton la min Samsung E330 av i skärmen så jag kunde ta emot samtal men inte se vem som ringde, inte skicka sms eller göra något alls som kräver mobiltelefonskärmens funktion. Många telefonnummer försvann eftersom jag inte kan kopiera från Samsungen.... eftersom jag inte kan se skärmen! Även söta sms från Tor och andra trevliga människor försvann med skärmens död. MORR!
Ni som vill att jag ska ha ert nummer får gärna höra av er, skicka ett sms eller mejl..!!! Jag använder Tors gamla tjocka SonyEricsson med mitt vanliga nummer tills min nya mobil kommer om ca. en vecka...

* Fyllde 25 år och blev genast gråhårig...
* Har beställt en Orbitrek Elite för födelsedagspengarna. Här ska det bli hemmaträning! :)
* Har träffat Bellan och hann med lunch, fika och ost&vin tillsammans med grabbarna på en dag!!! Himla härligt!!

Det var alltså senaste veckan/veckorna..vad det nu blir...
Nu i helgen var jag och Tor hemma hos mammsen och pappsen. Åt gott och hade det bara lugnt och skönt. Imorgon inleds mina tre veckor med VFU i Motala. Ska bli ganska kul att få vara ute "heltid" men jag kommer inte att vara rolig att umgås med. Trött på att pendla och stressad över VFU-projekt..ingen bra kombination.
Hasta la vista baby...:P

0 kommentarer: