onsdag, januari 23, 2008

Årets 2007..

Kom ju på att jag inte gjort någon Årets-lista för 2007 så here it is...

ÅRETS.....
Bästa plats: Unön och Digerköl på delad förstaplats
Bästa årstid: våren med alla skojsiga aktiviteter och sommaren med slappjobb :)
Bästa val: Att bestämma mig för att läsa sommarkurs *hålla tummarna för att jag blir antagen*

Jobb: Himla skönt med ett extrajobb där man har koll på nästan allt...dvs. Kalle P
Resa: Otroligt mysig sommarresa till både Hälsingland och Ångermanland, men Nyårskryssningen till Helsingfors var inte fy skam den heller.
Konsert: var inte på nån rock/pop-konsert men jag var ju på Musikklassernas underbara julkonsert iaf!
Investering: mina julklappspengar gick till Orbitrek Elite:n.

Fest: SOF såklart!
Film: Älskade de animerade pingvinerna i både Happy Feet och Surf's up! Feel good-filmer som jag inte klarar mig utan.
Låt: Snow Patrol "Chasing cars" verkar jag inte tröttna på och Sahara hotnights hela album "What if leaving..." är soundrack of 2007 :)
TV-program: Prison break, Ugly Betty, House och en massa CSI

Panik: jag panikar ganska lätt, i år var det inget speciellt som utlöste det...
Besvikelse: nej, jag har varit nöjd med det mesta...för en gångs skull
Roligaste: Nolle-P 2007 var sjukt jobbigt men otroligt kul så det måste blir årets roligaste.
Sorgligaste: Farmor gick bort...
Mysigaste: Umgås med mamma, pappa och Tor på Unön och Digerköl.
Elakaste: nae, tycker de flesta varit snälla men kanske att bli placerad i Motala på VFU:n
Jobbigaste: en gång varannan vecka VFU i engelskan. Jobbigt att sitta på den himla Motalabussen juh!

Måste: plugga en massa i vår
Vill: bli vältränad, därav införskaffandet av Orbitrek
Ska: göra ovanstående

Polare: Bellan, Carro, Lisa...still being the greatest!
Gäng: Lihtösen/RAG-gänget på SOF. Sjukt kul!
Förhållande: gissa en gång???!!! Tor är såklart nummer 1 :)
Nya vänner: Barzo, Anna, Helena från kören och så FOUL-arna och ÖF på Lärarprogrammet.

Nyårslöfte: må bra och ta hand om mina relationer

0 kommentarer: