fredag, juni 15, 2007

Shoppingpanik

Det händer inte ofta att jag blir irriterad för att jag inte hittar några skor jag vill ha. Jag brukar ju hitta åtminstone ett par per säsong men den här säsongen har varit otroligt tråkig och "skofattig".
Jag behöver verkligen ett par sandaler samt ett par skor som jag kan ha på bröllopet i sommar. Har letat runt i varenda skobutik i stan känns det som men jag hittar ingenting som jag vill ha. Trodde jag hade hittat bröllopsskor på IKANO men jag provade dem igår och de var inte alls bra! Suck!

Har kommit fram till att jag behöver en tunnare jacka också. Skinnjackan är alldeles för varm och kavajen är alldeles för kall. Jag behöver nåt mellanting.

Bäst att jag åker ner på stan. Ska försöka hinna hitta något innan jag ska luncha med min lilla älskling!

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej tjejen!
Hitta du nåt på stan sen? =)

REMY.CREDIT sa...Best Blogger Tips


BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
(remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig