fredag, juni 29, 2007

Har inget annat för mig

Ikväll är jag hemma själv. Tor har avslutning på jobbet. Han får ju semester nu den lilla arbetsmyran ;) Själv ska jag jobba en vecka till. Idag kände jag att jag inte orkar jobba en vecka till. Jag är så sjukt trött på att vara trevlig hela tiden. Det var nästan så att jag önskade att någon skulle komma in bara nån minut i 18 (vi stänger 18) så att jag kunde skälla ut dem! Men det hände ju såklart inte...

Har sett att jag inte har sagt något om Midsommar. Vi firade tillsammans med Bellan och Linus. Tog det ganska lugnt med planeringen. Bellan och jag hade planerat maten och hon och Linus hade handlat. Det var det viktigaste liksom.
De kom hit på midsommaraftons eftermiddag och då åt vi förrätt: sill och potatis. Sen spelade vi kubb i tjej-och kill-lag, par-lag samt blandade lag. Det är svårt att komma på fler kombinationer på fyra personer!!! Efter det följde Krocket med liknande laguppställningar och sen ville killarna (eller om det var vi...har lite dåligt minne) ha revansch. Men det fick de inte :) Bellan är bäst på kubb! Drack fördrink medan grillen förbereddes och sen åt vi grillad fläskfilé med potatis, sallad och vitlökssås. Satt och snackade och åt efterrrätt i form av jordgubbar :) Sen kom vi inte så mycket längre....Vissa (ingen nämnd, ingen glömd) mådde lite sådär.... ;) Men vi hade skoj innan iaf :)Tor går igenom krocketregler :)

Annars så händer inte mycket. Jag längtar mest efter semester, som sagt. Det ska bli så skönt att ha några dagar helt ledigt innan vi åker till Unön, Härnösand och Ljusdal. Bara få umgås med Tor och göra precis det vi känner för!

0 kommentarer: