söndag, juni 03, 2007

Shopping

Måste ju bara berätta att jag äntligen hittade en klänning att ha på mig på bröllopet i sommar (se bild)! Jag provade nog alla klänningar som fanns i stan (förutom de på City-huset då..;)) . Provade en jättefin klänning på La Louise men den kostade 1300 med rabatt. Lite väl mycket pengar för en student, tycker jag. Den klänningen jag provade först, den grå på Lindex, var den som var helt klart bäst. Det gjorde ju inget att jag hittade en "vardagssommarklänning" på Lindex också.
Mamma och jag hade jättetrevligt på stan! Vi fikade och shoppade och provade kläder och skor ;)

Nu är det ju skor jag är på jakt efter. Hittade ett par på Kalle P Ikano som jag tyckte om men frågan är om de matchar klänningen...ska nog låna hem och prova :)

Dags att packa strandväskan och åka ut på landet! :)










Mina fina klänningar!

3 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åhh va söta! Vill ha!

Anonym sa...Best Blogger Tips

OH! Va kostar dom? När ska vi ses på onsdag? Det var onsdag va? På dagen om det är soligt tycker jag. Dom har ju massa nya glassar på donken ;P

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åhh, gillar den vänstra massa =)
Jag och Elin och Hanna ska sjunga på bröllop på lördag, har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu.. Mysigt iaf!
kram!