fredag, juni 01, 2007

Jävla regn!

I morse öste regnet ner. Ambitiös som en annan är var jag ju hur som helst tvungen att cykla ner till Gottfridsberg för uppsatsskrivande. Cyklade genom skogen och blev bara blötare och blötare. När jag kommit ur skogen och uppför backen tänkte jag att "det här kommer inte bli så farligt ändå". Då var iaf mina skor torra. I samma tillfälle som jag tänkte denna tanke kör jag ner i en stoooooor vattenpöl. Nej det var ingen grund vattenpöl. Nej mina byxor/skor/strumpor var inte torra när jag kommit ur vattenpölen, som snarare var som en mindre sjö....Nej, jag var inte glad. Var på väg att vända faktiskt. Men jag lyckades fortsätta min resa ner till Gottfridsberg trots att folk som såg mig måste ha trott att jag hade duschat med kläderna på. Fick iaf låna ett par torra byxor av Sara under tiden vi var där.

Nu har jag kommit hem och bytt om till torra kläder. I eftermiddag ska Mamma och jag på en liten shopping/fika-tur!
Tudelooo!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ja vi kan fira Sverige med en glass från Donken! Det är väl svenskt så det förslår ;) Haha men vi hörs lite närmare. Ha en bra helg :) Kram