måndag, juni 18, 2007

Nästan blond

Ojojoj, nu händer det grejer! Igår färgade jag Tors hår blå-svart!!! Jag som redan tyckte att han hade mörkt hår, nu är det ÄNNU mörkare. Skitsnyggt faktiskt! Sedan hjälpte Tor mig med mitt hår. Vi gjorde en massa blonda slingor så nu ser jag mörkblond ut!!! Är fortfarande lite ovant att titta på sig själv i spegeln och inte se det bruna håret...! Dåligt kort på mig men bra på håret..;)


Var på Tornby igår. Bättre shoppinglycka denna gång. Hittade äntligen ett par bekväma gå-sandaler (som även tål att man går med dem i vatten) från Ecco.


Hittade även lite fynd. På MQ's rea en vit blus och en svart tubtopp och på GinaTricot en knallrosa T-shirt (som passar skitbra med min nya hårfärg).

Idag är jag ledig. Undrar om jag ska ta tag i städningen?!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åh nyfiken på håret ju! Nej när jag hade fått vara irriterad & tjurig ett tag så blev det bra igen. Jag är inte så deppig egentligen, man har väl lite svackor. Jobbet går bra, hur går det själv? Kram