tisdag, april 15, 2014

Påsklovstankar

Eftersom jag bytte tjänst i januari har jag påsklov den här veckan. Dock har jag jobbat både igår och idag, men nu tänker jag inte göra mer skolrelaterat. Jag skickade precis ett mail till personalsekreteraren och min chef då det i löneprogrammet står att jag ska jobba måndag-tisdag, trots att ingen sagt detta till mig. Fick svar från chefen alldeles nyss att "Du har LOV, njut av ledigheten". Så, chefens ord är min lag :)

Sitter och kollar bilar på olika bilsajter nu. Vi har ju fastnat för Mercedes Benz B-klass, men det finns ingen på nära håll, och vi vet inte hur/när vi kan ta oss till de städer där det faktiskt finns bilar som vi vill ha. Blir så trött. När vi äntligen hittat en bil vi vill ha, så måste vi ha en bil för att ta oss till den. Knäppt.
Om någon har vägarna förbi Västerås, Nyköping, Visby eller Skåne och vill köra ner/upp en Mercedes Benz B200 (gärna turbo) är det bara att höra av sig! :)

Bild från carfolio.com

0 kommentarer: