onsdag, juni 23, 2010

Vi är riktiga miljöpartister...

...det var vad T kläckte ur sig ikväll efter att vi varit på bakluckeloppis i Folkets Park, bakat bröd (i bakmaskinen) och gjort saft på våra rabarber. Han är ju rolig ibland alltså ;)

En flaska hemmagjord rabarbersaft

Jag har inte orkat blogga senaste dagarna. Jag började med sommarjobbet på sommarskolan måndagen den 14 juni och har kommit hem alldeles för sent varenda dag. Hjälp, jag börjar bli som min mamma! Men vad ska man göra när det inte finns något material att planera utifrån utan man måste skapa allt material själv? Imorgon är sista dagen på period ett. Det har varit två jätteroliga veckor! Jag känner mig mer och mer säker i min lärarroll och ungarna är jättego'a :) Nu ser jag iaf fram emot fyra veckors ledighet. Den ska spenderas i Tallinn, Köpenhamn, Stockholm, Hälsingland och så hemma i Linkeboda :)

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

duktig du är med allt! hoppas vi kan ses när du är hemma i krokarna! kram!

Ida sa...Best Blogger Tips

Vad fint du fått här!