torsdag, juni 10, 2010

Gratisbio.se

T har länge samlat poäng på Gratisbio men jag har inte insett hur bra det är förrän nu.

Både T och jag tycker om armbandsur. Det är en snygg och lättburen accessoar och jag älskar min vita Citizen-klocka som jag fick av T i present för några år sen.

T och jag med digitala armbandsur

Nu har jag dock blivit sugen på en lite mer färggrann klocka och döm av min förvåning när Gratisbio hade ett erbjudande på två nummer av Veckorevyn och en orange eller en rosa klocka + en randig topp för ca.90 spänn! Jag loggade direkt in på Gratisbio och beställde en rosa klocka så nu får jag en cool klocka, en topp, två tidningar + några poäng på mitt konto på Gratisbio.
Tack för tipset älskling!

Erbjudandet

Så fort jag fått premierna ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild :)

3 kommentarer:

Malin sa...Best Blogger Tips

När beställde du detta? Jag kan inte hitta det erbjudandet =(

starsailor sa...Best Blogger Tips

Bra tips! :)

Annie S sa...Best Blogger Tips

Malin: jag hittar det heller inte nu :( Tur att jag hann beställa men synd att jag inte tipsade om det tidigare...