måndag, november 02, 2009

I Linköping

Ja vi kom ju hem från Stockholm igår, men jag orkade inte göra något annat än att packa upp. Dock blev det inga fina fynd att packa upp. Hade ingen shoppinglust eller så hittade jag inget sådär wawawoom-bra, vilket min ekonomi nog uppskattar. Vi hade iaf en himla trevlig helg med Tors familj :) Jag måste säga att Fjärilshuset och maten på restaurangen Libaneza var den stora behållningen av helgen. Jag gillar djur och jag gillar mat, så enkelt är det :)

Jag har lagt upp en del bilder på Facebook men här kommer ett axplock för er andra också :)

Fin (och stooor) fjäril på Haga

Njuter av regnskogsklimatet

Världens vackraste blomma, Hibiskus

I löv kasta löv

Vackra höstträd i Hagaparken


Den här veckan är det detta som gäller:
* Skola: Läsa Woolf's To the Lighthouse och skriva notes till denna, jobba med Term Paper så att jag får ihop 1st draft innan fredag den 13:e, göra litteraturpresentation om Shelley's Frankenstein och läsa kurslitteratur till Varieties
* Kören: stämrep idag, musikrådsmöte imorgon, vanligt rep onsdag, skriva revisionsberättelse torsdag och kördag på lördag.
* Övrigt: mysa med T och gå promenad med H på fredag. Skulle vilja åka ner till stan på fredag också, men det får vi se.

0 kommentarer: