måndag, november 09, 2009

Att ha tid och att orka

Det blir dåligt med uppdateringar här den här hösten. Plugget tar i princip all tid och är det inte plugg så ska man hinna med fästmannen, kompisar och kören. Dessutom ska man ju gärna ha lite ordning omkring sig och så ska man laga mat så att kroppen orkar med allt. Lägg där till att det bara blir mörkare och mörkare och jag blir bara tröttare och tröttare.

Jag har sagt till mig själv att det får vara såhär nu i höst. Det är ändå Engelska på C-nivå på universitetet jag läser och får jag allt klart innan jul kan jag ta helt ledigt sen i början av januari. Då kommer jag klaga på att jag har för lite att göra, jag lovar! Snacka om i-landsproblem.
Jag är i alla fall jätteglad att jag har klarat av engelskan såhär långt. I januari har jag bara ett år kvar på programmet, sen vet man ju inte vad det blir av mig ;)

Till alla vänner som jag inte hinner träffa: jag tänker på er och hoppas att vi ses så fort allt lugnar ner sig. But still, I'm only a phone call away :)

Bara plugg, bara plugg, bara massor utav plugg...

1 kommentarer:

Beauty By Beata sa...Best Blogger Tips

Nu ska vi inte ta i, men jag håller med om östgötskan ;)