söndag, november 15, 2009

Drömmar om annat boende


När man sitter och pluggar så mycket som jag gör så börjar man gärna tänka på annat. Idag har jag till exempel drömt mig bort på olika sidor för lägenheter och radhus. Eftersom vi verkligen inte har råd att köpa nåt boende nu kollade jag bland annat på Stångåstaden och hittade denna pärla. Tänk om vi hade haft så många kö-poäng! Jag lämnade intresseanmälan men vi kommer ju inte få den.

Jag är ganska trött på vår lägenhet men den har ju även sina fördelar, t.ex. diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare och så en mysig uteplats :)

3 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

vilken fin bild! var kommer den ifrån?

Annie S sa...Best Blogger Tips

Tack! Det är körsbärsträdet i allmänningen utanför oss, och sen har jag fixat lite med den i ett bildprogram.

Charlie sa...Best Blogger Tips

Härligt! Men man kan alltid drömmar, ibland går dom i uppfyllelse:)